donderdag 16 december 2010

Yesterday's outfit

Gisteren ben ik naar een boekpresentatie geweest die belangrijk was voor mijn studie. Ik moest er dus een beetje netjes uitzien, maar wilde het niet overdrijven. Uiteindelijk vond ik mijn outfit wel geslaagd; eenvoudig, niet geheel zwart en dus niet te 'duister', maar iets dat toch helemaal bij mij past. Het topje had ik een paar dagen geleden op het station gescoord, bij de Vila. Normaal gesproken vind ik dat niet zo'n boeiende winkel, maar zo rond de Kerstdagen hebben ze overál kleding hangen die ik mooi vind! Veel zwart, kant en romantische details...need I say more. :) Toch hoort het topje niet eens bij de Kerst collectie; het was een afgeprijsd kledingstuk van de herfst: van 20 voor 10 euro! Wat ik verder droeg komt allemaal van de H&M, behalve de ketting die ik met Sinterklaas van de oma van mijn vriend heb gekregen.
Verder was ik voor de verandering eens tevreden over mijn haar. Dat is vooral te danken aan warmer weer want zodra het kwik onder de nul graden zakt, wordt mijn haar statisch, slap en heel snel vet. Ook heb ik nu eindelijk het gevoel dat mijn haar echt lang begint te worden. Vorig jaar viel het nog tot op mijn schouders, best een groot verschil dus. Mijn doel is haar tot mijn middel!

Outfit:



Haar:



Bijpassende make-up, Bourjois smokey eyes (roze, maar éen van de kleurtjes gebruikt):





Als iemand trouwens een tip heeft over hoe ik foto's náast elkaar plaats...? Dat zou toch gemakkelijk moeten kunnen, maar ik kan niet ontdekken hoe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten