woensdag 1 december 2010

Winterse aankopen

Mijn bezoekje aan de H&M was echt AFSCHUWELIJK! Er waren zó veel mensen in de winkel dat ik gewoon claustrofobisch begon te worden. Zelfs op de trap stond je in de file.... Echt rondkijken ging dus niet eens. Wel zag ik opeens een warm zwart vest liggen, die ik toen even over mijn kleding aan heb gepast. Hij leek wel goed te zitten en mijn moeder was in een gulle bui (wanneer het op 'verstandige, warme kleding' aankwam :)), dus ik kreeg hem van haar! Eenmaal thuis aangekomen heb ik hem eindelijk goed kunnen passen en toen most ik toch wel een beetje wennen aan het model. Op dit moment lijken alle lange vesten 'schuin' te lopen, met het smalste gedeelte bij de benen. Ik had hem liever gewoon recht gehad want nu lijken mijn heupen breder, maar zal na een tijdje wel als normaal aan gaan voelen denk ik. Het leuke aan het vest is dat het gedeeltelijk gemaakt is van alpaca wol. Niet alleen ben ik gek op alpaca's (vanwege mijn tijd in Peru), maar de wol is ook heerlijk warm en voelt veel lekkerder aan dan schapenwol.
Verder heb ik nog een warme muts gehad bij de Bijenkorf, zo'n Peruaans model. Vorig jaar heb ik veel oorpijn gehad vanwege de kou en dat ben ik nu van plan om te voorkomen.

Vest van alpaca wol:




Een paar dagen voordat ik naar Amsterdam ging, ben ik nog even met een vriendin in de stad geweest. Zij heeft hele mooie Dr. Martens met bloemetjes gekocht en ik heb een ketting en muts, beiden bij de V&D.

Ketting met rood steentje van de V&D:


Gebreide muts van de V&D:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten