vrijdag 19 november 2010

Feest!

Gisteren vierde mijn vriend zijn verjaardag én ben ik naar het afstuderen van een vriendin/studiegenootje van me geweest. Genoeg redenen dus om iets meer moeite voor mijn outfit te doen dan op een 'normale' dag! Helaas ben ik super slecht in het 's ochtends even snel bij elkaar scharrelen van verschillende kledingstukken. Wat ik van tevoren in mijn hoofd heb bedacht, werkt namelijk zelden. Topjes blijken niet bij bepaalde rokjes te passen en de juiste schoenen bij mijn kleding zoeken is ook vaak een ramp. Met gevolg dat ik er veel te lang over doe om me 's ochtends klaar te maken voor vertrek. Zo ook gisteren... Uiteindelijk heb ik besloten om dan maar gewoon voor een gemakkelijke optie te gaan en een jurkje te dragen. Jurkjes zijn altijd goed voor speciale gelegenheden en je hoeft er bijna niets bij te voegen om de outfit af te maken. Omdat het zwarte jurkje dat ik had uitgezocht op zich vrij saai is, heb ik er een taille riem bij gedragen. Niet zo'n standaard hippe glim-versie, maar een mooie zwarte met stoere zilveren gespen. Vervolgens een mooie kanten panty erbij, en klaar was ik!
Toen ik 's middags thuiskwam lag er ook nog eens een verrassing op me te wachten; de Dr. Martens laarzen die ik via Marktplaats had gekocht (voor maar 15 euro, in mijn super moeilijk verkrijgbare maat 43!). Je ziet aan het leer wel een beetje dat ze gedragen zijn, maar echte beschadigingen zijn nergens te ontdekken. Het zijn vooral laarzen die ik ga dragen wanneer ik niet veel hoef te lopen, want heel comfortabel vind ik Dr. Martens met hakken niet echt. Maar nu heb ik tenminste eindelijk een paar laarzen die niet ál te hogen hakken hebben, lang meegaan, bij zowat elke doordeweekse outfit passen maar ook prima wanneer ik heftiger gekleed ga naar een concert of festival.

Outfit van gisteren:


De nieuwe laarzen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten